Reklamacije

OBAVEŠTENJE O USLOVIMA ZA ULAGANJE REKLAMACIJE POTROŠAČA I NAČINU POSTUPANA PO ULOŽENOJ REKLAMACIJI

Poštovani potrošači,

U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS broj 88/2021), reklamacija je zakonski regulisan postupak rešavanja prigovora kupaca zbog nedostataka na isporučenom proizvodu. 

Ukoliko na proizvodu koji ste poručili i preuzeli postoji neki proizvodno-tehnološki nedostatak (npr. neispravna pumpica za istiskivanje kreme/seruma) ili skrivena mana (npr. izmenjena hemijska svojstva proizvoda) i kada vam taj nedostatak otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajen način, imate pravo da podnesete reklamaciju u cilju otklanjanja nedostataka.

Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana preuzimanja, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je u suprotnosti sa vrstom proizvoda i prirodom određene nesaobraznosti ili ukoliko trgovac/prodavac dokaže suprotno.

Šta se ne smatra razlogom za ulaganje Reklamacije?

  • Nedostatak na proizvodu je nastao nakon preuzimanja, kao posledica vaše radnje ili slučaja;
  • Ukoliko je nedostatak neznatan (ukoliko na preuzetom prozvodu postoji nedostatak, ali ne utiče na upotrebljivost proizvoda na uobičajen način).

Koraci prilikom Reklamacije:

  1. Molimo da preuzmete, odštampate i popunite obrazac Zahtev za reklamaciju a zatim ga skeniranog (ili slikanog telefonom) dostavite na email adresu: reklamacije@formulalepote.rs
  2. Uz zahtev, molimo dostavite i sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (fiskalni račun, otpremnica, uz obavezno navođenje koda pošiljke i sl);
  3. Vaš email mora biti potvrđen od strane naše službe kao zaprimljen. Ukoliko u roku od 2 radna dana niste dobili email potvrdu, molimo da nas kontaktirate na broj telefona:  064-23-93-441, da nam na to skrenete pažnju. Može se desiti da je vaš email otišao u SPAM te da ga nismo primetili, pa vas zato molimo da preduzmete i ovaj korak;
  4. Artikal koji vraćate mora biti adekvatno spakovan i obezbeđen sa vaše strane, a izabrana ambalaža u koju pakujete proizvod mora obavezno biti obezbeđena dodatnom opremem (npr. dodatni papir unutar kutije kako ne bi došlo do loma, zatim upakivanje u dodatnu kesu) kako se ne bi oštetio u transportu. U protivnom nismo odgovorni za ovaj povrat.
  5. Mi ćemo pozvati Kurirsku službu koja je isporučila proizvod da pošiljku preuzme na vašoj adresi i izvrši njeno vraćanje u: Magacin Formula Lepote, na adresu: Slanje Paketa d.o.o, Dositejeva 45, Šimanovci 22310. Formula Lepote snosi troškove povrata vaše reklamacije (samo te dve stvari je potrebno da kuriru napomenete);
  6. Formula Lepote je potvrdila prijem pošiljke koja ispunjava uslov za reklamaciju;
  7. Rešenje o ishodu reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca;
  8. Na osnovu vaših navoda u zahtevu za reklamaciju, lica ovlašćena za rešavanje reklamacija potrošača utvrđuju osnovanost uložene reklamacije pregledom i testiranjem proizvoda i po potrebi, konsultujući proizvođača-ovlašćenog dobavljača. Nakon testiranja proizvoda, a na osnovu činjenica utvrđenih u toku kontrole, lica ovlašćena za rešavanje reklamacija potrošača donose Odluku kojom odobravaju ili odbijaju uloženu reklamaciju, u zakonskom roku od 8 dana od prijema vašeg zahteva;
  9. Ukoliko se ustanovi da je vaša reklamacija opravdana donećemo odluku kojom se reklamacija usvaja. Po usvojenoj reklamaciji, u skladu sa zakonskim normama, postupićemo na sledeći način: 
    1. Ukoliko je to moguće, otklonićemo nedostatak na proizvodu uz vašu saglasnost a ukoliko otklanjanje nedostatka nije moguće ili ga ne prihvatate, zamenićemo vam reklamirani proizvod za isti proizvod bez nedostataka;
    2. Ukoliko iz nekog razloga ne možemo da vam zamenimo proizvod, ponudićemo vam drugi proizvod u istoj vrednosti ili skuplji proizvod uz doplatu ili možete tražiti povraćaj novca;
  10. Ukoliko vaša reklamacija nije opravdana, proizvod koji ste reklamirali vam vraćamo uz odluku. Formula Lepote se trudi da svojim potrošačima izađe u susret usvajajući zahteve za reklamaciju kada god je to moguće, čak i kada su one pravno neosnovane, a sve u želji da svi naši potrošači budu, pre svega, zadovoljni kupovinom u našoj online prodavnici.

Za više informacija možete pozvati naš kontakt centar na broj telefona 064-23-93-441.