Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača kupovina putem naše onlajn prodavnice smatra se prodajom na daljinu. 

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 33 i 34 Zakona o zaštiti potrošača ("Službeni glasnik RS", br. 88/2021.). 

Jednostranim raskidom kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca.

Zakon o zaštiti potrošača propisuje da potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja, kao i u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke. Shodno navedenom, odustanku od kupovine ne podležu proizvodi koji ne poseduju neoštećeno celofansko pakovanje na ambalaži i koji su otvarani po preuzimanju.

Prilikom povrata robe koja podlaže pravu na odustanak od ugovora istu je potrebno vratiti u ispravnom stanju, nekorišćenu i u originalnom pakovanju na kome ne sme biti oštećenja. 

Kupac je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka navedenog roka od 14 dana.

Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo kupac/potrošač, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.

Podaci koje potrošač unese u Obrazac o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu, služe isključivo u svrhe evidentiranja izmena u prometu robe i trgovac ih neće koristiti u druge svrhe. Prikupljanje podataka iz lične karte vrši se po osnovu zahteva nadležnih poreskih organa, te se eventualno obrađivanje istih podataka vrši isključivo u svrhu moguće zamene ili povrata kupljene robe.

Koraci prilikom odustanka od kupovine (14 dana od dana prijema artikla)

  1. Roba koju nam vraćate mora biti neoštećena, neotpakovana i nekorišćena;
  2. Od dana kada Vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane);
  3. Popunili ste i poslali nam Obrazac za jednostrani raskid na e-mail adresu reklamacije@formulalepote.rs;
  4. U emailu ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (fiskalni račun, otpremnica, kod pošiljke i sl);
  5. Formula Lepote je potvrdila prijem Obrasca za jednostrani raskid;
  6. Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta;
  7. Pozovite Kurirsku službu koja je isporučila proizvod da pošiljku preuzme na Vašoj adresi i izvrši njeno vraćanje u magacin Formula Lepote, na adresu: Slanje Paketa d.o.o, Dositejeva 45, Šimanovci 22310 (uz obavezno navođenje koda pošiljke);
  8. Formula Lepote je potvrdila prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca;
  9. Formula Lepote će izvršiti storniranje Vaše porudžbine;
  10. U roku od 14 dana od prijema urednog artikla Formula Lepote odnosno Confluence Advisory d.o.o. Beograd će Vam vratiti plaćeni iznos uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.

Za više informacija možete pozvati naš kontakt centar na broj telefona 064-23-93-441. 

Napomena: Artikal koji vraćate mora biti adekvatno spakovan i obezbeđen sa vaše strane. Originalna kutija od proizvoda ne sme biti zalepljena lepljivom trakom, mora obavezno biti obezbeđena dodatnom ambalažom (npr. upakovana u dodatnu kesu, kutiju,...) kako se ne bi oštetila u transportu. U protivnom nismo odgovorni za Vaš povrat.

Po prijemu proizvoda utvrdiće se da li je isti ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je roba vraćena u ispravnom stanju iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, biće vraćen najkasnije u roku od 14 dana od prijema obrasca za odustanak od ugovora o kupoprodaji, pri čemu trgovac može odložiti povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo. 

U slučaju da je proizvod vraćen trgovcu oštećen ili u neispravnom stanju kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.